منتدى الذهبى
مرحبا بكم فى منتدى الذهبى زوارنا الكرام وارجو منكم ان تقضوا وقت مميز فى منتدانا ونتشرف ايضا بدعوة حضرتكم الى الانضمام الى اعضاء منتدى الذهبى وتكونوا من فريقنا للارتقاء.
منتدى الذهبى
مرحبا بكم فى منتدى الذهبى زوارنا الكرام وارجو منكم ان تقضوا وقت مميز فى منتدانا ونتشرف ايضا بدعوة حضرتكم الى الانضمام الى اعضاء منتدى الذهبى وتكونوا من فريقنا للارتقاء.
منتدى الذهبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الذهبى

أحدث الافلام ,الاغانى,البرامج ,المواقع الربحيه,الكتب الالكترونيه,المسلسلات

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

أحــــــــــــــــــــــــدث المواضيـــــــــــــــــــــــــــع

منهم لله اللى بيفتوا علينا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة

مصر
مزاجى : 12

منهم لله اللى بيفتوا علينا Empty
مُساهمةموضوع: منهم لله اللى بيفتوا علينا   منهم لله اللى بيفتوا علينا Icon_minitimeالأحد مارس 07, 2010 11:38 pm

السلام عليكم
ازيكم عاملين ايهالنهارده جايلكم وانا مفقوعومقهور ومعايا موضوع مفقوع ومقهور زييمنهم لله اللى بيفتوا علينا Mood23
مين وقع وقعتي زي كل الناس انهم يسالوا علي عنوان او مكان وحد يقابلهم يفتيلهم ويلاقوا نفسهم بيلفوا حوالين نفسهممنهم لله اللى بيفتوا علينا Mood17
----------------------
او حد ركب معاكي او مع زوجك عشان يوصله مثلا ووصل نفسه وسابك انتي ترني وقالك بصي باه اول فتحه يمين في شمالمنهم لله اللى بيفتوا علينا Mood21
================
او حد سال عسكري مرور جهبز من الجهابزة وفتاله فتوة رجعته من وسط البلد 6 اكتوبر مثلامنهم لله اللى بيفتوا علينا SCh_coplightمنهم لله اللى بيفتوا علينا SCh_coplight
ياما ياما بيحصل ده صح مش انا بس تعرفوا انا كنت بسال علي مكان وسالت للاسف عسكري مرور وفتي لي فتوة وركبني ميكروباص عشان اروح المعرض وفي الاخر بتاع المكروباص المتواطئ نزلني بعيييييييييييد عن المعرض وسابني امشي تلات كيلو مثلا علي رجلي تايه في مدينه نصر وحيد شريييد منبووووووووووووذمنهم لله اللى بيفتوا علينا SAni_choco
---------------------------
انتي ناصحه زيي كده منهم لله اللى بيفتوا علينا 150احكلنا عن نصاحتك وفتاكتك في مواضيع السؤال عن العناوين منهم لله اللى بيفتوا علينا SSig_thinkingدي وصفه سهله اوي اوي و..............دي وصفه سوحاااااااااابعيد عنكم
منهم لله اللى بيفتوا علينا 231
Admin
الإداره
الإداره
Admin

انثى

مصر
مزاجى : 22

مُساهمةموضوع: رد: منهم لله اللى بيفتوا علينا   منهم لله اللى بيفتوا علينا Icon_minitimeالأحد مارس 07, 2010 11:54 pm

الموضوع ده اساسى عند المصريين بالذات انا اتعاملت مع جنسيات كتيره دول الناس الوحيده

اللى عمرهم ما يقولوا منعرفش لا لازم يردوا اى رد ولو غلط المهم يردوا

مع ان من قال لا اعرف فقد افتى

شكرا ابو الخيى
https://elzahaby.hooxs.com
Golden017
مشرف قسم الاغانى والكليبات
مشرف قسم الاغانى والكليبات
Golden017

ذكر

مصر
مزاجى : 21

مُساهمةموضوع: رد: منهم لله اللى بيفتوا علينا   منهم لله اللى بيفتوا علينا Icon_minitimeالثلاثاء مارس 09, 2010 5:49 pm

Razz

منهم لله اللى بيفتوا علينا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادعوا اصدقائك فى دقيقة واحدة لغلق صفحة "الله"اللى على الفيس
» كليب مى سليم مين اللى قالك- dvb rip
» توقع مين اللى هيدخل بعدك
» انفراد تام 4 اغانى لتامر حسنى اللى جاى احلى - خدنى من الدنيا & احساس & انا بخاف Master Q @ 320 وبدون بصمة صوت
» خالد صالح: قابلت الريان فسألنى: "أنت بقى اللى حتعمل شخصيتى؟".. فقلت: نعم.. فقال لى: "اعمل حسابك إن ربنا هيحاسبك"